مردم از رفتن به سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵:۰۰ 4 سال پیش

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

مردم از رفتن به سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

عصر سفر- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عمل به پروتکل های بهداشتی باید در بخش های مختلف کشور و به ویژه از سوی مردم به عنوان یک مولفه کلیدی باید دنبال شود.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایسنا، علی حدادی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و اوج گرفتن مجدد بیماری کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری، رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از ضروری‌ترین موضوعات است که باید به آن پرداخته شود. در بخش‌های مختلف کشور و به ویژه از سوی مردم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عمل به پروتکل‌های بهداشتی به عنوان یک مولفه کلیدی باید دنبال شود.

وی در ادامه اظهار کرد: انجام سفرهای غیر ضروری باعث افزایش شیوع این بیماری شده و شرایط را سخت‌تر می کند. فلذا مردم باید برای حفظ سلامتی خود و سایر افراد جامعه و در راستای کمک برای کنترل این بیماری همه گیر از رفتن به سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس تصریح کرد: بنده از زحمات کادر درمانی کشور و وزیر بهداشت تشکر می کنم که در این مدت با تحمل سختی ها در خط اول مبارزه با این بیماری ایستادند. از سوی دیگر مسئولان نیز باید وظایف خود را در کنار مردم انجام دهند. مردم نباید احساس کنند که مسئولان در کنار آنها نیستند.

وی در ادامه تاکید کرد: همه ما در مقابله با این بیماری وظیفه سنگینی بر عهده داریم. مردم باید با جدیت پروتکل ها را دنبال کنند و مسئولان نیز در کنار آنها ایستاده و زیرساخت های لازم را فراهم و مشکلات مردم را مرتفع کنند. از سوی دیگر لازم است تا به افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند تذکر داده شود و این موضوع با تدابیر جدی دنبال شود.