افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی «گیله گل» در شهرستان رودبار

پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲:۰۰ 3 سال پیش

افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی «گیله گل» در شهرستان رودبار

عصر سفر- رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودبار از افتتاح یک واحد اقامتی بوم‌گردی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در بخش رحمت‌اباد و بلوکات شهرستان رودبار خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایلنا، عین‌الله عزیزپور گفت: این اقامتگاه بوم‌گردی در روستای کندلات بخش رحمت‌آباد و بلوکات شهرستان رودبار در شهرستان رودبار واقع شده و بیست و سومین واحد اقامتی بوم‌گردی این شهرستان است که با حضور حمیدرضا آذرپور معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، به بهره‌برداری می‌رسد.

عزیزپور افزود: این واحد بوم‌گردی با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است که ورود بخش خصوصی به صنعت گردشگری شهرستان رودبار نویدبخش توسعه این صنعت و ایجاد درآمد پایدار در آینده است.

آذرپور در مراسم افتتاح این پروژه با اشاره به فواید توسعه گردشگری روستایی و رشد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در استان، تصریح کرد: این بیست و سومین واحد اقامتی بوم‌گردی در شهرستان رودبار است که به بهره‌برداری رسیده است و در کنار وجود 3  هتل و 105 واحد خانه‌مسافر دارای مجوز رسمی، نشانگر وجود ظرفیت بالای گردشگری در شهرستان رودبار است.

این اقامتگاه بوم‌گردی، با دارا بودن 250 مترمربع زیربنا در 7 اتاق با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.