افزایش پروازهای مستقیم فرودگاه امام‌ خمینی به کشورهای خارجی

پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳:۰۰ 3 سال پیش

افزایش پروازهای مستقیم فرودگاه امام‌ خمینی به کشورهای خارجی

عصر سفر- همزمان با بازگشت شرکت‌های هواپیمایی خارجی به فرودگاه امام‌خمینی (ره)، میزان پروازهای مستقیم از این فرودگاه به مقاصد اروپایی افزایش یافت.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از ایرنا، پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا اکنون به صورت سه روز در هفته در حال انجام است و توافق شده تا به پنج روز در هفته افزایش یابد.

اتریشی ایرلاین از گروه پروازی لوفت‌هانزا نیز از هفدهم ماه جولای یعنی 9 روز دیگر پروازهای خود به مقصد وین را به صورت سه روز در هفته برقرار خواهد کرد.

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با رعایت تمامی پروتکل‌های مصوب سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد ملی مبارزه با کرونا در حال خدمت رسانی به مسافران است و مسافران ورودی برای ورود به کشور و مسافران خروجی برای خروج از کشور باید تست PCR منفی کرونا را به همراه داشته باشند.

اکنون دو شرکت هواپیمایی «امارات» و «قطر ایرویز»پروازهای روزانه از دبی و دوحه به تهران دارند.

روز گذشته چهارشنبه شانزدهم تیرماه، پرواز مستقیم هواپیمایی «لوفت‌هانزا» از تهران به مقصد فرانکفورت و هم‌چنین پرواز مستقیم هواپیمایی ایران ایر (هما) به همین مقصد به صورت مستقیم انجام شد.

پرواز به «ازمیر»، «آنکارا»، «استانبول» و «دنیزلی» که مجموعه پروازهای مستقیم بین ایران و ترکیه است نیز با هواپیمایی «ترکیش ایرلاین»، «پگاسوس» و هم چنین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برقرار است و روزانه بیش از 4 پرواز به این مقاصد از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

هواپیمایی قطری نیز پروازهای ترانزیتی ایران را برای مسافران از مقاصد اروپا، کانادا و آمریکا انجام می‌دهد.

پروازها به ایروان، بغداد و نجف هم با شرکت‌های هواپیمایی داخلی ادامه دارد.

پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) هم اکنون از ترمینال یک فرودگاه انجام می‌شود و هنوز هیچ پروازی به ترمینال سلام انتقال پیدا نکرده است.