يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳:۰۰ 6 سال پیش

آشنایی با هتل های معروف ایران و جهان

هتل کیوسرا

عصر سفر - هتل کیوسِرا در تکنوپُلیس سِنتر، در نزدیکی فرودگاه کوگوشیمای ژاپن واقع شده است.

سرویس : عمومی

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر»، در کانسپت طراحی این هتل چند نکته‌ی اصلی باید لحاظ می‌شد: اولاً بایستی برای توریست‌هایی که برای تماشای تکنوپُلیس به عنوان یک «مهمانسرا» عمل می‌کرد؛ ثانیاً برای شرکت‌های محلی باید فضای یک «هتل تجاری» را فراهم می‌آورد؛ ثالثاً، باید در خدمت فعالیت‌های ناحیه بوده و همچنین در تصویر کلّی آن مساهمت می‌کرد. و دست آخر، باید با چشم‌اندازهای زیبایی که به کوه‌های کیریشیما و کینکو بِی دارد، احساس اقامت در یک «هتل تفریحی» را به افراد مقیم هتل عرضه کند.

معمار این هتل کیشو کوروکاؤ است.

هتل کیوسرا در مرکز شهرک فناوری و در نزدیکی فرودگاه شهر کاگوشیما ژاپن (Kagoshima) قراردارد و یکی از نمونه های قابل توجه در بین هتل های حومه شهر است. این هتل به عنوان یک مهمان خانه برای مسافران  خارجی که جهت بازدید از شهرک فناوری سفر کرده اند، عمل می کند. در ضمن فضاهای متنوع هتل به گسترش فعالیت های منطقه ای کمک کرده و تسهیلات تجاری لازم برای موسسات و شرکتهای محلی را فراهم آورده و احساسی از یک مکان تفریحی، استراحتگاهی و اقامتی را بوجود آورده است.

هتل مشتمل بر 2 طبقه زیرین برای کنفرانس ها و کابری های اجتماعی و 13 طبقه بالای آن است.در طبقه همکف لابی مشاهده می شود و در  طبقه دوم امکانات جشن عروسی مهیا می باشد. رستوران ها در طبقه سوم و بقیه اتاق ها و دیگر موارد در طبقات فوقانی قرار دارند.

اتاق های هتل پیرامون یک آتریوم مرکزی به فرم بیضی قرار گرفته اند و به اندازه کافی فراخ و جادار هستند و پنجره های بزرگی به منظر بیرونی دارند. کریدور دسترسی به اتاق ها از میان نمای قوسی ساخته شده از شیشه و فلز به ارتفاع 13 طبقه، چشم اندازی به هیاهو و جنب و جوش مرکز شهرک فناوری و در آن سوتر به آرامش کوه های کریشیما و خلیج کینکو دارد که احساسی از اقامت در یک مکان تفریحی را به همراه دارد.