مجوز ۵۴ دفتر خدمات مسافرت هوایی لغو شد

چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱:۰۰ 6 سال پیش

یک مقام مسئول سازمان هواپیمایی؛

مجوز ۵۴ دفتر خدمات مسافرت هوایی لغو شد

عصر سفر- مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از لغو 54 مجوز و تعلیق مجوز 137 دفتر خدمات مسافرت هوایی و 310 سایت غیر مجاز در 6 ماهه ابتدای امسال خبر داد.

سرویس : اخبار

به گزارش پایگاه خبری «عصر سفر» به نقل از باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، علی اصغر باریکانی مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: در بازرسی های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران و سایر شهرستان ها مواردی از جمله عدم تمدید ضمانت نامه، عدم احراز شرایط راه اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده و از همه مهمتر عدم توجه به اخطارها و دستورالعمل های سازمان منجر به لغو و تعدیل تعدادی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی شد.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین امسال تخلفات 5 مورد از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شدند، افزود: در 6ماهه امسال تعداد 310 سایت فروش غیرمجاز بلیت با معرفی سازمان هواپیمایی کشوری به مراجع ذیصلاح فیلتر شد.

مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: به 54 مورد شکایت از طریق سامانه شهرراه، 18 مورد شکایت مربوط به سازمان بازرسی، 1605 مورد شکایت در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری، 1582 شکایت به صورت حضوری و 6330 شکایت به صورت تلفنی رسیدگی شده است.

باریکانی همچنین به مسافران توصیه کرد: برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایت‌های دارای مجوز که لیست آنها روی پرتال سازمان قابل دسترسی است اقدام کنند و در صورت داشتن هرگونه شکایت موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر به این سازمان اعلام کنند.